102
REGISTRES D
[io73]
faitte en ceste Ville, sera proceddé à la levée et coti­sation de laditte somme de cinquante mil livres. Et neanlmoings sera faitte plus grande Assemblée la sepmaine prochaine pour y adviser '3'. n
36. — [Injonction du Roy au Bureau de la Ville pour tenir ouverte la porte sainct marcel.]
26 août. (Fol. 34o r° (').)
"Le Roy enjoinct au Prevost des Marchans de la Ville de Paris et à Kerver, quartenier du quartier de l'Université, qu'ilz ayent à faire ouvrir la porte Sainct Marcel au cappitaine Tolzver qui commande aux Suysses de la garde de Sa Majesté, à toutes les heures de nuict qu'il les en requerra, soict pour luy ou pour ses gens ausquelz il commande.
"Faict à Paris, le vingt sixiesme jour d'Aoust mil cinq cens soixante et treize, n
Ainsi signé : "CHARLES".
Et au dessoubz : kBrulart".
37. —[Préparatifs pour l'Entrée du Roy de pollongne.]
27 août. (Fol. 77 r°.)
Le xxvne jour dudict moys d'Aoust oudict an, le Roy auroit mandé ausdictz Sieurs Prevost des Marchans et Eschevins, que laditte Entrée se feroit mardy prochain premier jour de Septembre, affin qu'ilz eussent à tenir prest tout ce qui estoit neces­saire pour icelle Entrée : au moyen de quoy furent expédiez les Mandemens qui ensuivent.
38. — [Mandemens aux Quarteniers.] 27 août. (Fol. 77 r°.)
#e par les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris.
"Sire Jacques Kerver, Quartenier de lad. Ville, nous vous mandons que vous aiez à vous trouver, vestu de la robbe de damas noir que pour ce vous a esté ordonnée, avec six des plus notables bour­geois de vostre quartier, ayans leurs meilleurs habitz,
34.
[Mandemens aux Conseillers pour les] .l. mil livres [accordez en don au Roy de Poullongne].
20 août i573. (Fol. 63 r° W.)
"Monsieur le premier President, plaise vous trou­ver samedy prochain, une heure de relevée precise-menl, en l'Hostel de cested. Ville, pour adviser sur la levée de la somme de cinquante mil livres, ac­cordée en don au Roy de Pollongne : vous priant n'y vouloir faillir.
"Faict au Bureau, le xx0 jour d'Aoust m vc lxxiii."
Pareilz Mandemens ont esté expédiez à tous les autres Conseillers de lad. Ville.
35. — [Assemblée pour les] .L. mil livres. 22 août i573. (Fol. 64 r° W.)
Du samedy xxii" jour d'Aoust m v° lxxiii.
En Assemblée le jour d'huy faitte, au Bureau de l'Hostel de la Ville de Paris, de Messieurs les Prevost des Marchans, Eschevins et Conseillers de lad. Ville, pour adviser sur la levée de la somme de cinquante mil livres accordée en don au Roy de Pollongne, sont comparuz
Messieurs :
le president Le Charron, Prevost des Marchans;
Danès, Le Jay, Perdrier,
de Paluau, de Cressé, de Jumeauville, de Montmagnye, Sanguyn, Le Prebtre,
L
Eschevins;
,
Conseillers.
Sur quoy la matiere mise en deliberation, a esté conclud, advisé et deliberé que :
"Incontinent après l'Entrée du Roy de Poulongne
(■) Au Registre, ce Mandement vient entre deux pièces, datées l'une du 17 et l'autre du 21 août.— Suivant l'ordre chronologique, il viendrait dans notre Volume après le n° ci-dessus CLXXV1. — Voir la note 3 de la page 99.
(2) Au Registre, ce Procès-verbal suit immédiatement celui de la réception de François Privé sur l'estat de chableur du, pont de Meleun, dont le texte figure ci-dessus à l'article CLXXVII. — Voir la note 3 de la page 99.
(-) Viennent ensuite, au Registre, les quatre documents cotés ci-dessous 44-47.
(5) Au Registre, cette pièce vient immédiatement après la lettre du 19 juillet, cotée ci-dessus n° 14.